close
Selena Gomez 低潮過後,我深深覺得她轉型很成功(雖然覺得沒從前精神),歌詞和MV也越加撩人

比起她從前的活潑現在她的內斂性感也別具風味

相信許多人也聽過這首歌了

但因為實在很喜歡再加上天使們的養眼身材所以一定要寫一下

#t=3

Hands To MyselfSelena Gomez 

Can't keep my hands to myself / 慾望之火難耐
No matter how hard I'm trying to / 無法自拔
I want you all to myself / 渴望將你佔為己有
You're metaphorical gin and juice / 你就像特調琴酒
So come on, give me a taste / 所以放馬過來吧 讓我嚐一口
Of what it's like to be next to you / 在你身邊 如夢似幻

Won't let one drop go to waste / 不讓一分一毫

You're metaphorical gin and juice / 你就如特調般美味
 
Cause all of the downs and the uppers / 肢體的上下交融 
Keep making love to each other / 陷入彼此的愛撫
And I'm trying, trying, I'm trying, trying / 我努力嘗試掙脫
All of the doubts and the outbursts / 所有疑慮與不安
Keep making love to each other / 無法停止彼此的愛撫
And I'm trying, trying, I'm trying, but I / 我努力嘗試掙脫


Can't keep my hands to myself / 慾望之火難耐
My hands to myself / 這般美妙 無法自拔
Can't keep my hands to myself / 慾望之火難耐
My hands to myself / 纏綿 無法抗拒
 
My doctor say you're no good / 醫生說 你不合適
But people say what they wanna say / 但人們就愛流言蜚語 
And you should know if I could / 你該知道 如果可以
I'd breathe you in every single day / 我恨不得每天呼吸著有你的空氣
 
Cause all of the downs and the uppers / 有的高潮迭起都因
Keep making love to each other / 彼此永不間斷的愛撫
And I'm trying, trying, I'm trying, trying / 努力嘗試掙扎
All of the doubts and the outbursts / 所有焦躁與不安
Keep making love to each other / 在此刻化為烏有
And I'm trying, trying, I'm trying, but I / 我正嘗試奮力一搏
 
Can't keep my hands to myself / 慾火難耐
My hands to myself / 這般美妙 無法自拔
Can't keep my hands to myself / 慾望之火難耐
My hands to myself / 無法抗拒
 

Can't keep my hands to myself / 慾火難耐

I want it all, no, nothing else / 除了你別無所求
Can't keep my hands to myself / 無法停止愛撫
Give me your all and nothing else / 將最純粹的你獻給我
Oh, I, I want it all / 我想要你
I want it all, I want it all / 全部的你
Can't keep my hands to myself / 無法停止如此美妙的愛撫
I mean I could, but why would I want to / 其實我可以 但我沒理由這麼做
 
My hands to myself / 這般美妙 無法自拔
Can't keep my hands to myself / 慾望之火難耐

My hands to myself / 令我無法抗拒

Can't keep my hands to myself / 無法停止如此美妙的愛撫
I want it all, no, nothing else / 除了你別無所求
Can't keep my hands to myself / 無法停止如此美妙的愛撫
Give me your all and nothing else / 將你的一切 全獻給我

Can't keep my hands to myself / 慾望之火 無法按耐

arrow
arrow
    文章標籤
    Selena Gomez 歌詞
    全站熱搜

    Aurαnιe . S 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()